reklama

Vtáčatko

Tento článok nechce urobiť dieru do sveta, iba - keďže to dnes vyzerá, ako keby sa mali vrátiť Vianoce, chcem sa len podeliť s krásnym obrázkom z jarnej prírody, so všetkými, ktorým to dobre padne. Upratovali sme záhradu, niekedy na jar, v hrubých bundách, lebo ešte bolo chladno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V kmeni jednej starej, nevysokej slivky, bola bútľavinka, s otvorom tak tri centimetre, vo vnútri ktorej bolo niečo živé. Ani by sme si to neboli všimli, lebo to nechodilo von, ale vždy keď niekto blízko popri strome prešiel, bolo z tej dieročky počuť fučanie a šuchot. Zvedavosť mi nedala: nazerala som do tmavého otvoru, ale len tak opatrne a z bezpečnej vzdialenosti, lebo sa nedalo tušiť, čo sa to tam schovalo. Mohla to byť jašterica, hadík, myš, netopierik - čokoľvek. 

Von to ani len nevykuklo - asi sa to bálo mňa, rovnako ako som sa toho trošku bála ja. Čo to môže byť - nemala som pokoja, a odskakovala som od práce k stromčeku sledovať skrýšu neznámeho tvora. Ale dnu vidieť nebolo a ja som čoraz viac chcela vedieť, aký živočích sa tam zabýval. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som k tmavej diere priložila mobil a urobila som fotku. Toto je výsledok:

Vtáčatko
Vtáčatko (zdroj: GS)

Dúfam, že vtáčatko sa veľmi nevyľakalo, no nedalo sa inak. Podľa toho, že fučalo ďalej, myslím, že sa mu nestalo nič. Len som už vedela komu som nazrela do pelechu: malá vtáčia maminka sedela na vajíčkach. 

Milí priatelia, Vianoce sú za nami, silvestrovské petardy dotrieskali, traja králi sa pobrali za hviezdou. Aj keď to práve teraz tak nevyzerá, jar je neuveriteľne blízko (bližšie je už iba letisko Schwechat).

Už sa teším na teplejšie slniečko, fialky, zelenú trávu, spievajúce vtáčatká, ktoré ešte driemu v bútľavinkách, a všetko, čo prinesie ďalšie ročné obdobie. Vy nie?

Gabriela Sutórisová

Gabriela Sutórisová

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Robím v cestovke, a ako raz povedal jeden starý kamarát, moje zamestnanie je sedavé, ale niekedy aj behavé, kecavé a písavé. A tak sa okolo seba pozerám, a občas sa mi niečo žiada opísať. Zoznam autorových rubrík:  Zo srdcaGroteskyObrázkyEsejeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu