reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriela Sutórisová

Gabriela Sutórisová

Bloger 
  • Počet článkov:  79
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Robím v cestovke, a ako raz povedal jeden starý kamarát, moje zamestnanie je sedavé, ale niekedy aj behavé, kecavé a písavé. A tak sa okolo seba pozerám, a občas sa mi niečo žiada opísať. Zoznam autorových rubrík:  Zo srdcaGroteskyObrázkyEsejeSúkromnéNezaradené

reklama

Grotesky

Groteska v autobuse

Gabriela Sutórisová

Groteska v autobuse

Smejte sa, vaše telo sa vám poďakuje. Aj dnes Vám ponúkam príbeh, na ktorom sa môžete zasmiať, prekrviť si pľúca a s premasírovanou bránicou sa pustiť do toho, čo máte práve na práci...

  • 23. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 077x
  • 0
Groteska v Drážďanoch

Gabriela Sutórisová

Groteska v Drážďanoch

Predstavte si námestie Theaterplatz, koniec 80-tych rokov minulého storočia. Zwinger, Semperoper, davy turistov chodiacich fotiacich. Pomedzi ostatné autobusy s turistami prisunie sa sem obstarožná československá karoska, otvorí svoje harmoničkové dvierka - a týmito dvierkami znenazdajky vypadne pani a rozpleští sa rovno na chodník. O dve sekundy na to ju nasleduje slečna, ktorá - prečo by padala na tvrdý chodník - vytiahne sa v celej svojej dĺžke a šírke rovno na tú prvú. Že vymyslené? Nie. Stalo sa - a to osobne mne. A stalo sa to takto.

  • 19. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 808x
  • 1
Groteska na cintoríne

Gabriela Sutórisová

Groteska na cintoríne

V jeden pekný letný večer zašla si moja kamarátka Majka na cintorín k hrobu jej otca, a ja som sa podujala urobiť jej garde. Cintorín je otvorený do ôsmej, trošku sme sa zdržali. Za desať osem som sa pozrela na hodinky (choroba z povolania - byť všade v určenom čase) a došlo mi, že by bolo rozumné vybrať sa pomaly k najbližšiemu – hornému východu. Vybrala som sa tam teda, kým Majka ešte zbierala veci. Takže som stála pri bráne a vyzerala ju, no namiesto nej vidím blížiť sa k bráne ďalšiu pani, ktorá podobne ako ja vyzerá svoju kamarátku a hneď ma aj varuje, nech sa od brány ani na meter nevzdialim, lebo strážnik cintorína je neskutočný zurvalec. Vraj prifrčí, zamkne, odíde a je mu jedno či niekto päť metrov od brány dobieha k východu, alebo nie.

  • 17. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 612x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu